wtorek, 2 kwietnia 2013

InstaPhoto #1




Nie wiem co bardziej mnie denerwuje - zima, czy może ludzie wiecznie narzekający na nią. Za rok nie będzie wcale śniegu, i każdy będzie miauczeć w drugą stronę ! Ciut jej za dużo, ale nic się przecież nie poradzi :) Uśmiech i do przodu. Pora wracać do Warszawy.




Dziś mały instagramowy MIX :










________________________________________________________________________________





Bardzo lubię przeglądać takie urywki zdjęć. Zastanawiam się, jaką historie mogło mieć każde zdjęcie, jakie chwile. A jak to jest u Was? Lubicie ?



Klaudia

8 komentarzy:

  1. te ostatnie zdjęcia to z Twojego mieszkania w Warszawie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że każdy narzeka na pogodę, zniecierpliwieni są. Ja tam nie narzekam ! Świetne zdjęcia.;)
    Zapraszam do mnie:
    www.czarna-rock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę o notkę z życia Warszawy ;) jakie miejsca polecasz i itp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :) jestem tegoroczna maturzystka. Wybieram się na chemie na UW. Czy mozesz mi powiedziec czy ciezko jest sie dostac? Jakie mialas wyniki z matury? Proszę Cię o odpowiedz :) Możesz odpowiedziec na priv na pingerze http://ewelajnn.pinger.pl/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń