poniedziałek, 1 lipca 2013

CATRICE – Colour Intensifier

Długo mnie tu nie było. Niestety studiowanie zajęło mi większą część dnia, dlatego musiałam na kilka chwil odstawić to miejsce i skupić się na nauce. Postanowiłam wrócić jak tylko nadejdą wakacje a wolny czas znacznie się wydłuży.
Możecie spodziewać się w miarę możliwość regularnych postów, postaram się aby ten stan trwał jak najdłużej.

Dzisiaj co nieco  o małym wynalazku Catrice.









Pomadka  Ultimate Lip Glow jest idealnym rozwiązaniem dla dziewczyn lubiących podkreślać naturalny wygląd. Szminka ma nietypowy kolor - jest prześwitująca a nakładając ją na usta widzimy zupełnie odmienną ich barwę niż spodziewalibyśmy się. Pomadka na każdej z nas wygląda zupełnie inaczej ! Producent stworzył ją tak aby nasz naturalny kolor ust został przez nią podkreślony. Dlatego tyle ile jest Nas, tyle różnych efektów możemy obcerować.

To mój 'mały ' bo niemal niewidoczny efekt.
W zależności od ilości warstw jest on coraz mocniejszy.






Moja opinia:

  •  Trwałość - przetestowałam ją w różnych warunkach, potrafi nadawać kolor ustom nawet po kilka godzin
  • Cena - kupiłam swoją w drogeriach Hebe, za około 20 zł. Ogólnie firma Catrice ma fantastycznej jakości szminki, w cieszącej oko cenie.
  • Pomysł - nie widziałam żeby jakaś inna firma stworzyła podobny produkt. Tym bardziej odkrycie go, cieszyło :)








Macie jakieś swoje ulubione marki pomadek które polecacie ?
 Piszcie w komentarzach! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz